ציר פוליטי חדש? • אביגדור ליברמן וגדעון סער נצפו יחדיו במסעדה תל אביבית

    ישראל פריי No Comments on ציר פוליטי חדש? • אביגדור ליברמן וגדעון סער נצפו יחדיו במסעדה תל אביבית
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השם החם ביותר במערכת הפוליטית בתקופה האחרונה הוא האיש שבחר לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, גדעון סער. מאז מסיבת העיתונאים המפתיעה בה הודיע על אי התמודדותו בבחירות האחרונות לכנסת, מקדיש סער את זמנו למשפחתו ולבנו הצעיר יהונתן, כשמפעם לפעם הוא מתועד פוסע בנינוחות לצד משפחתו בחוצות העיר תל אביב.

    הפרישה הזמנית, לא מיועדת כדי להידחק מהעולם הפוליטי, ונראה כי מטרתה ליצור עמדת התמודדות נוחה יותר עבור מי שרואה את עצמו ראוי להוביל את הנהגת המדינה. אתמול חשף העיתונאי בן כספית בטוויטר, כי יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן נצפה סועד במסעדה תל אביבית לצידו של גדעון סער. לפי הנטען, סירבו השניים לתת לאחריים להתקרב לשולחנם, דבר המוסיף הילה ונופך להשערות ולקונספירציות הפוליטיות.

    אפשר להניח כי לפחות דבר אחד מחבר בין האישים, וזאת איבתם המשותפת לראש הממשלה נתניהו. בעוד סער רואה בו את האיש שחוסם את דכו לצמרת הליכוד, לאביגדור ליברמן יש "ערימות" של משקעים וטינה נטורה על ביבי, ובין היתר הוא טוען כי נתניהו אחראי לחקירה הפלילית שנפתחה ערב הבחירות נגד בכירים במפלגתו.

    דיווחים לא מאומתים טוענים כי גם שרת המשפטים איילת שקד נפגשה בימים האחרונים עם גדעון סער. האם מדובר במהלכים פוליטיים דרמטיים הנרקמים מאחורי הקלעים או שמא בגינוני ידידות שגרתיים? – ימים יגידו.



    0 תגובות